Kopi Kyçyku - Scurtă istorie a Azerbaidjanului [RO]

Pentru a fi cât mai aproape de adevăr, în cazul de faţă mi-am propus să mă limitez la selectarea elementelor necesare sau susceptibile de a fi utilizate într-o istorie scurtă, la nivelul exigenţelor contemporaneităţii, fără a neglija unele contribuţii istorice evaluate, evident, de pe poziţii actuale şi fără a-mi lua drept realitate propria-mi dorinţă subiectivă, ca să nu confund eventuale schiţe simpliste preconcepute, cu procesul real, obiectiv de creare a unei autentice istorii. Autorul

… pe zi ce trece, interesul reciproc manifestat de popoarele noastre se amplifică şi mai mult şi cartea de faţă va ajuta la cunoaşterea Azerbaidjanului şi azerilor, istoriei, culturii, tradiţiilor şi obiceiurilor noastre. Dr. Fahri Karimli

Popular Posts